کانال سافت گذر در ایتا خبرهای جذاب سافت گذر را در ایتا دنبال کنید
جستجو در سافت گذر سافت گذر
جستجو در سایت در حال جستجو ...
کاربر عزیز ! اگر میخواهید به طور لحظه ای از بروز رسانی نرم افزار مورد نظر خود آگاه شوید و ایمیل بروز رسانی برنامه مورد نظر خود را در لحظه دریافت نمایید و فهرست برنامه های منتخب خود را در محیط کاربری خود ذخیره کنید همچنین دسترسی به تمامی برنامه های مخصوص اعضای ویژه(VIP) داشته باشید، با پرداخت ماهی فقط 5700 تومان تا یکسال از این امکان بهره مند شوید عضویــــــت
x
X لایسنس آنتی ویروس نود 32
بستن
 
آپدیت نود 32
تعداد برنامه ها: 9326 | مشاهده و دانلود: 750168900 | آخرین بروزرسانی: 1403/05/04 | اعضاء: 317896 | نظرات: 37947
www.esetupdate.ir
اطلاعیه های مهم سایت اطلاعیه های مهم سایت
🖤ایام شهادت اباعبدالله الحسین علیه السلام و یاران باوفایش تسلیت باد🖤

🔰جایگزین مناسب Kaspersky خرید لایسنس نود 32

جهت رفع مشکل باز شدن سایت به دلیل بلاک توسط  نود 32 این ویدیو یا این ویدیو(ورژن 9 به بالا) یا راهنمای تصویری را مشاهده کنید

اکانت های بروزرسانی نود32 با قیمت های مناسب به صورت یک ، سه ، شش و دوازده ماهه از اینجا قابل خرید می باشد.

محصولات ESET نسخه 9 و 10 و 11 و 12 و 13  را با سریال های ارائه شده در اینجا فعال کنید. در صورت از کارافتادن جایگزین می شود.

آپدیت نود 32

سافت گذر دانشنامه نرم افزار - دانلود رایگان نرم افزار

سرور آپدیت نود 32
پیشنهاد سافت گذر
نظر سنجی
[مشاهده نتایج]

افزایش ارزش سهام سامسونگ با پیش‌بینی رکوردشکنی در تابستان ۲۰۱۷

به گزارش رویترز ارزش سهام سامسونگ به دلیل پیش‌بینی رکوردشکنی این شرکت از نظر سوددهی در تابستان ۲۰۱۷ نزدیک به ۴.۵ درصد رشد کرد.

افزایش ارزش سهام سامسونگ با پیش‌بینی رکوردشکنی در تابستان ۲۰۱۷

پس از انتشار گزارشی در رابطه با پیش‌بینی تحلیل‌گران از رکوردشکنی سامسونگ از نظر سوددهی در بخش تولید تراشه‌های حافظه طی سه ماهه‌ی تابستان سال ۲۰۱۷، ارزش سهام این شرکت پس از آغاز به کار تالارهای بورس سئول بیش از ۴.۵ درصد افزایش پیدا کرد. افزایش ارزش سهام کره‌ای‌ها بیشترین رشد را پس از اکتبر سال ۲۰۱۶ میلادی به خود دیده است.

البته باید به افزایش ارزش سهام Samsung SDI نیز اشاره کرد. این شرکت تحت نظارت سامسونگ نیز که در زمینه‌ی تولید باتری و نمایشگر فعالیت می‌کند، همزمان با بازگشایی تالارهای بورس شاهد افزایش ۴.۵ درصدی ارزش سهام خود بود.

قرار است سامسونگ گزارش مالی مربوط به سه ماهه‌ی سوم سال جاری را روز جمعه‌ی آینده منتشر کند. برخی از تحلیل‌گران حتی از ارزش ۳٬۰۸۰ دلار هر سهم سامسونگ پس از انتشار گزارش مالی این شرکت سخن به میان آورده‌اند.

سامسونگ با انتشار گزارش مالی خود برای بهار ۲۰۱۷ نیز پس از پنج سال شاهد رکوردشکنی بود. به نظر می‌رسد اوضاع مالی این شرکت در سال ۲۰۱۷ میلادی با وجود پشت سرگذاشتن مشکل گلکسی نوت ۷ که سال گذشته این شرکت کره‌ای را با مشکل روبه‌رو کرد، در حال بهبود است؛ چراکه به نظر می‌رسد این سامسونگ طی دو فصل مالی از نظر سوددهی رکوردشکنی خواهد کرد.
نظرتان را ثبت کنید کد خبر: 39027 گروه خبری: اخبار موبایل و تبلت منبع خبر: زومیت تاریخ خبر: 1396/07/19 تعداد مشاهده: 1638
سافت گذر